SETMANA DE LA CIÈNCIA : TALLER DE L'AIGUA
Setmana de la ciència
TALLER DE GESTIÓ DE L’AIGUA
“ENS PODEM BEURE TOTA
L’AIGUA QUE SURT QUAN OBRIM L’AIXETA?”
ELS NENS I NENES D’INFANTIL EN
AQUEST TALLER ENS HEM ADONAT DE LA QUANTITAT D’AIGUA QUE ES PERD CADA VEGADA
QUE OBRIM L’AIXETA PER BEURE AIGUA.
HEM UTILITZAT EL MÈTODE CIENTÍFIC:
- HEM
QUANTIFICAT QUANTES VEGADES OBRIM L’AIXETA PER BEURE AIGUA EN UN DIA. HEM FET
UN RECULL AMB GOMETS.
- HEM
INTENTAT BEURE TOTA L’AIGUA QUE SURT PER L’AIXETA QUAN VOLEM BEURE.
- NO ES POT!!!!
HEM
RECOLLIT L’AIGUA QUE NO ENS HEM BEGUT,
HEM VIST QUE ÉS MOLTA!
VOLEM SABER SI A TOTES LES AIXETES
SURT LA MATEIXA QUANTITAT D’AIGUA I PER GRUPS RECOLLIM L’AIGUA D’UNA AIXETA EN UNA AMPOLLA.
LES HEM COMPARAT, I NO TOTES LES
AMPOLLES TENEN LA MATEIXA QUANTITAT D’AIGUA, HEM REPARTIT AQUESTA AIGUA EN
GOTS PER BEURE. NO TOTS ELS GRUPS PODIEN OMPLIR EL MATEIX Nº DE GOTS.
HEM BEGUT L’AIGUA QUE VOLÍEM I HEM
COMPROVAT QUE NO TOTS ELS GOTS ESTAVEN BUITS.
RECOLLIM TOTA L’AIGUA SOBRANT
I ENS HEM ADONAT QUE ENCARA HA SOBRAT MOLTA AIGUA.
HEM PENSAT QUE PODRÍEM FER AMB
L’AIGUA AQUESTA AIGUA SOBRANT.
PENSEM SOLUCIONS PER NO MALBARATARL’AIGUA DE L’AIXETA:
-
NO PRÉMER MOLTES VEGADES
EL BOTÓ DE L’AIXETA.
-
RECOLLIR TOTA L’AIGUA QUE NO UTILITZEM I REPARTIR-LA PER ALTRES
GRUPS.
-
PORTAR-LA AL MENJADOR PER POSAR-LA ALS GOTS.
-
REGAR LES PLANTES UTILITZANT L’AIGUA QUE ES PERD QUAN BEVEM .
-
REGAR L’HORT.
-
PORTAR-LA AL MAR PELS PEIXOS.
-
GUARDAR-LA PER BEURE ALTRES PERSONES.
HEM FET UNS RECIPIENTS PER RECOLLIR
L’AIGUA QUE NO ENS BEVEM, DESPRÉS ELS ENCARREGATS DE REGAR LES PLANTES LA
UTILITZIN.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada